Anlaşmalı Kurum, Eczane, Kazançlı Kurum, Uzman Hekim gibi kurumların listelerine aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
https://www.allianz.com.tr/tr_TR/anlasmali-kurumlar/koc-vakfi-karma-network.html
Anlaşmasız Sağlık kurumlarındaki tedavi giderleri, Tedavi Masrafları Talep Formu ekinde fatura asılları ile birlikte aşağıda belirtilen rapor ve belgeler eklenerek Allianz Sigorta’ya iletilmelidir. Değerlendirmeye alınan sağlık giderleri, Şirketimize bildirilmiş olan banka hesabınıza havale yapılacaktır.
Sağlık Gideri Talep formu ekinde gönderilmesi gerekenler:
Bulunduğunuz yere en yakın anlaşmalı sağlık kurumları ve eczanelerle ilgili bilgileri https://www.allianz.com.tr/ web adresinden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) öğrenebilirsiniz.
Teminat ve güncel sağlık kullanım bilgilerinize www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşılabilmektedir. İlk defa kullanım için yeni üye kaydı yapılmalı, şifre alınmalıdır.
Allianz Sağlık kartınız poliçeniz yenilendiği sürece geçerliliğini korumaktadır. Kartın kaybedilmesi /çalınması/manyetik alanında sorun olması nedenleriyle kullanılamaması durumunda (0850)7551515 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerine allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) bilgi verilmesini takiben, yeni Allianz Sağlık kartı en kısa sürede gönderilecektir.
Allianz Müşteri Hizmetlerini (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) (0850) 755 15 15 arayarak Allianz Sigorta’dan ek poliçe satın alabilirsiniz.
Sağlık Gideri Talep formuna www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) talep edebilirsiniz.
Yurtdışına yapacağınız seyahatlerde, konsoloslukların istemiş olduğu yazı taleplerini, (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) temin edebilirsiniz.
0850 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri’mizden randevu alarak Türk Diş Hekimleri Birliği Fiyat garantisiyle Diş Hekim Muayenesi, Diş Taşı Temizliği (Detertraj), Tek Diş Röntgen Filmi (Periapikal) içeren Diş Bakım Paketi’nden yılda bir defaya mahsus olmak üzere tüm sigortalılar %100 ödeme oranı ile yararlanabilir.
Üyelerin eş girişini evliliğin gerçekleştiği ayda bildirmesi durumunda eş, takip eden ayın başından itibaren kapsama alınır. Bu sürenin aşılması halinde ise evliliğin gerçekleştiği poliçe dönemi içinde çalışılan şirkete bildirildiği tarihi takip eden ay başından itibaren kapsama dahil edilecektir.
Sigortalının en az 1 yıl Allianz Grup Sağlık poliçesinde kalması durumunda, yeni doğan bebekler, isteğe bağlı olarak poliçeye dahil edilebilirler. Doğum tarihlerinden itibaren 30 gün içerisinde poliçe kapsamına dahil edildiklerinde Allianz Bebeği olarak kabul edilirler. Allianz Bebeği olan yeni doğan bebeklerin ilk bakımı evde hemşire tarafından yapılır ve doğumsal (konjenital ) anomali ve hastalıkları, sigorta başlangıç tarihi, yani doğum tarihi itibari ile kapsam dahilindedir. Yeni doğan bebeklerin “Allianz Bebeği” olarak kapsama alınabilmesi için poliçeye giriş taleplerini, doğumu takip eden 30 gün içerisinde İnsan Kaynakları yetkililerine bildirilmiş olması gerekmektedir.
İlgili kurumların doğum paketi kampanyalarına aşağıdaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Amerikan Hastanesi: https://www.kocemekli.org.tr/KEV/common/files/ss/Amerikan_Hastanesi_Dogum_Paketleri_2019.pdf
Bodrum Amerikan Hastanesi:https://www.kocemekli.org.tr/KEV/common/files/ss/Amerikan_Hastanesi_Dogum_Paketleri_2019.pdf
Koç Üniversitesi Hastanesi:https://www.kocemekli.org.tr/KEV/common/files/ss/Amerikan_Hastanesi_Dogum_Paketleri_2019.pdf
https://www.kocemekli.org.tr/KEV/common/files/ss/Allianz_CheckUp_Kampanyasi_2019.pdf
Sağlık sigortasından yararlanma hakkından vazgeçerek poliçe yenileme döneminde ayrılan üyeler, eş ve çocukları da dahil olmak üzere tekrar poliçeye giriş yapabilmeleri için 4 yıl beklemeleri gerekecektir.
Evet, iletilen mailde yer alan linke tıklanarak başvuru formunun doldurulması için Allianz 10 gün süre vermektedir. Bu süre içinde giriş yapılmadığında ise başvuru süreci sigorta başlamadan iptal edilmektedir.
Başvuru linkine tıklayarak Allianz online portaline bağlandığınızda, bir şifre belirlemeniz ve kişisel bilgilerinizi online portal üzerinden Allianz sistemine kaydetmelisiniz. Gerekli bilgilerin girilmesinin ardından, Allianz size bir doğrulama kodu gönderiyor olacaktır. Doğrulama kodu ile tekrar giriş yaparak girdiğiniz bilgileri konfirme etmenizin ardından işlem tamamlanmış olacaktır. Son olarak bu prosesi bitirdiğinizde İnsan Kaynakları yetkilisine bilgi vermeniz gerekiyor, sizden gelen bilgiye istinaden onaylayarak formu Allianz’a gönderilecektir.
Kurum İnsan Kaynakları yetkilisi ile iletişime geçerek ve yazılı olarak talebinizi iletmenizin ardından süreç başlatılacak ve tarafınıza Allianz tarafından başvuru linkini içeren bir mail iletilecektir.
Anlaşmalı Kurum, Eczane, Kazançlı Kurum, Uzman Hekim gibi kurumların listelerine aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
https://www.allianz.com.tr/tr_TR/anlasmali-kurumlar/koc-vakfi-karma-network.html
0850 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri’mizden randevu alarak Türk Diş Hekimleri Birliği Fiyat garantisiyle Diş Hekim Muayenesi, Diş Taşı Temizliği (Detertraj), Tek Diş Röntgen Filmi (Periapikal) içeren Diş Bakım Paketi’nden yılda bir defaya mahsus olmak üzere tüm sigortalılar %100 ödeme oranı ile yararlanabilir.
Anlaşmasız Sağlık kurumlarındaki tedavi giderleri, Tedavi Masrafları Talep Formu ekinde fatura asılları ile birlikte aşağıda belirtilen rapor ve belgeler eklenerek Allianz Sigorta’ya iletilmesi için Üniversite İnsan Kaynakları Yetkilisine iletilmelidir.
Allianz sigortadan masrafların sigortalı katılım payı haricindeki tutarın talep edilebilmesi için, sağlık gideri talep formunun doldurarak fatura ve ilaç küpürleri ile İnsan Kaynakları Yetkilisi’ne gönderilmesi veya Allianz online işlemlerden masraf talebinde bulunulması gerekmektedir. Allianz online işlemlerden başvurulması durumunda süreç daha hızlı ilerlemekte ve eksik bir belge bulunmaması halinde 1000 TL ‘ye kadar olan masraflar iki iş günü içerisinde ödenmektedir.
Allianz’a evrakları online yükleme işlemi ile ilgili detaylı bilgiyi aşağıda paylaşılan linkte bulunmaktadır. Faturaları yüklenmesi sonrasında faturaların dosya numarası ile birlikte İnsan Kaynakları Yetkilisi’ne iletilmesi gerekmektedir.
https://www.allianz.com.tr/tr_TR/allianzim-mobil-uygulamasi.html
Masraflara dair belgeleri yüklemek için ilgili link:
https://www.allianz.com.tr/oneweb/angular/online-islemler/index.html#/
Poliçenize eşinizin ekletilmesi için İnsan Kaynakları Yetkilisi ile iletişime geçebilirsiniz. Prim tutarı poliçe oluştuktan sonra İnsan Kaynakları Yetkilisi tarafından paylaşılacaktır.
Poliçenize eşinizin ekletilmesi için İnsan Kaynakları Yetkilisi ile iletişime geçebilirsiniz. Prim tutarı poliçe oluştuktan sonra İnsan Kaynakları Yetkilisi tarafından paylaşılacaktır.
Sigortalının en az 1 yıl Allianz Grup Sağlık poliçesinde kalması durumunda, yeni doğan bebekler, isteğe bağlı olarak poliçeye dahil edilebilirler. Doğum tarihlerinden itibaren 30 gün içerisinde poliçe kapsamına dahil edildiklerinde Allianz Bebeği olarak kabul edilirler. Allianz Bebeği olan yeni doğan bebeklerin ilk bakımı evde hemşire tarafından yapılır ve doğumsal (konjenital) anomali ve hastalıkları, sigorta başlangıç tarihi, yani doğum tarihi itibari ile kapsam dahilindedir. Yeni doğan bebeklerin “Allianz Bebeği” olarak kapsama alınabilmesi için poliçeye giriş taleplerini, doğumu takip eden 30 gün içerisinde İnsan Kaynakları yetkililerine bildirilmiş olması gerekmektedir.
Bulunduğunuz yere en yakın anlaşmalı sağlık kurumları ve eczanelerle ilgili bilgileri https://www.allianz.com.tr/tr_TR/anlasmali-kurumlar/anlasmali-saglik-kurumlari.html web adresinden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) öğrenebilirsiniz.
Allianz Müşteri Hizmetlerini (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) (0850) 755 15 15 arayarak Allianz Sigorta’dan ek poliçe satın alabilirsiniz.
Teminat ve güncel sağlık kullanım bilgilerinize www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşılabilmektedir. İlk defa kullanım için yeni üye kaydı yapılmalı, şifre alınmalıdır.
Sağlık Gideri Talep formuna www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşabilirsiniz.
Aktif poliçe yılı içerisinde gerçekleşen tedavilere ait giderler talep edilebilmektedir.
Yurtdışına yapacağınız seyahatlerde, konsoloslukların istemiş olduğu yazı taleplerini, (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) temin edebilirsiniz.
Sağlık sigortasından yararlanma hakkından vazgeçerek poliçe yenileme döneminde ayrılan çalışanlar, poliçeye girmek için tekrar başvurmaları durumunda kazanılan haklar sıfırlanmış olacaktır ve kişi tekrar risk değerlendirmesine tabii tutulacaktır.
Teminat ve güncel sağlık kullanım bilgilerinize www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşılabilmektedir. İlk defa kullanım için yeni üye kaydı yapılmalı, şifre alınmalıdır.
Allianz Sağlık kartınız poliçeniz yenilendiği sürece geçerliliğini korumaktadır. Kartın kaybedilmesi/çalınması/manyetik alanında sorun olması nedenleriyle kullanılamaması durumunda (0850)7551515 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerine (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) bilgi verilmesini takiben, yeni Allianz Sağlık kartı en kısa sürede gönderilecektir.
Kurum İnsan Kaynakları yetkilisi ile iletişime geçerek ve yazılı olarak talebinizi iletmenizin ardından süreç başlatılacak ve tarafınıza Allianz tarafından başvuru linkini içeren bir mail iletilecektir.
Başvuru linkine tıklayarak Allianz online portaline bağlandığınızda, bir şifre belirlemeniz ve kişisel bilgilerinizi online portal üzerinden Allianz sistemine kaydetmelisiniz. Gerekli bilgilerin girilmesinin ardından, Allianz size bir doğrulama kodu gönderiyor olacaktır. Doğrulama kodu ile tekrar giriş yaparak girdiğiniz bilgileri konfirme etmenizin ardından işlem tamamlanmış olacaktır. Son olarak bu prosesi bitirdiğinizde İnsan Kaynakları yetkilisine bilgi vermeniz gerekiyor, sizden gelen bilgiye istinaden onaylayarak formu Allianz’a gönderilecektir.
Evet, iletilen mailde yer alan linke tıklanarak başvuru formunun doldurulması için Allianz 10 gün süre vermektedir. Bu süre içinde giriş yapılmadığında ise başvuru süreci sigorta başlamadan iptal edilmektedir.
Sağlık sigortasından yararlanma hakkından vazgeçerek poliçe yenileme döneminde ayrılan çalışanlar, poliçeye girmek için tekrar başvurmaları durumunda kazanılan haklar sıfırlanmış olacaktır ve kişi tekrar risk değerlendirmesine tabii tutulacaktır.
Bulunduğunuz yere en yakın anlaşmalı sağlık kurumları ve eczanelerle ilgili bilgileri https://saglik.allianz.com.tr/ web adresinden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) öğrenebilirsiniz.
Allianz Müşteri Hizmetlerini (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) (0850) 755 15 15 arayarak Allianz Sigorta’dan ek poliçe satın alabilirsiniz.
Teminat ve güncel sağlık kullanım bilgilerinize www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşılabilmektedir. İlk defa kullanım için yeni üye kaydı yapılmalı, şifre alınmalıdır.
Allianz Sağlık kartınız poliçeniz yenilendiği sürece geçerliliğini korumaktadır. Kartın kaybedilmesi/çalınması/manyetik alanında sorun olması nedenleriyle kullanılamaması durumunda (0850)7551515 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerine (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) bilgi verilmesini takiben, yeni Allianz Sağlık kartı en kısa sürede gönderilecektir.
Sağlık Gideri Talep formuna www.allianzsigorta.com.tr adresinde Online İşlemler bağlantısıyla “Poliçe Görüntüleme” bölümünden ulaşabilir veya (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) talep edebilirsiniz.
Yurtdışına yapacağınız seyahatlerde, konsoloslukların istemiş olduğu yazı taleplerini, (0850) 755 15 15 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerinden (allianz.kocgrubu@allianz.com.tr) temin edebilirsiniz.
Anlaşmalı Kurum, Eczane, Kazançlı Kurum, Uzman Hekim gibi kurumların listelerine aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
https://www.allianz.com.tr/tr_TR/anlasmali-kurumlar/koc-vakfi-karma-network.html
Anlaşmasız Sağlık kurumlarındaki tedavi giderleri, Tedavi Masrafları Talep Formu ekinde fatura asılları ile birlikte aşağıda belirtilen rapor ve belgeler eklenerek Allianz Sigorta’ya iletilmelidir. Değerlendirmeye alınan sağlık giderleri, Şirketimize bildirilmiş olan banka hesabınıza havale yapılacaktır.
Sağlık Gideri Talep formu ekinde gönderilmesi gerekenler:
Poliçenize eşinizin ekletilmesi için İnsan Kaynakları Yetkilisi ile iletişime geçebilirsiniz. Prim tutarı poliçe oluştuktan sonra İnsan Kaynakları Yetkilisi tarafından paylaşılacaktır.
Sigorta kapsamındaki çalışanların yeni doğan çocuklarının poliçeye giriş taleplerini doğum tarihi itibariyle 1 ay içerisinde İnsan Kaynaklarına bildirmiş olması gerekmektedir. Bu durumda üyelerin yeni doğan çocukları doğum tarihi itibariyle poliçeye alınacaktır.
Belirtilen sürenin aşılması durumunda ise başvurunun yapıldığı aybaşı itibariyle kapsama alınacaktır. Bu konumda sigorta kapsamına alınan çocukların sigorta kapsamına alındığı tarihten sonraki sağlık giderleri poliçe şartları ve teminat limitleri dahilinde karşılanacaktır. Çocuklar için ödenecek prim tutarı konusunda İnsan Kaynakları yetkilisi bilgi paylaşacaktır.
Sigortalının en az 1 yıl Allianz Grup Sağlık poliçesinde kalması durumunda, yeni doğan bebekler, isteğe bağlı olarak poliçeye dahil edilebilirler. Doğum tarihlerinden itibaren 30 gün içerisinde poliçe kapsamına dahil edildiklerinde Allianz Bebeği olarak kabul edilirler. Allianz Bebeği olan yeni doğan bebeklerin ilk bakımı evde hemşire tarafından yapılır ve doğumsal (konjenital ) anomali ve hastalıkları, sigorta başlangıç tarihi, yani doğum tarihi itibari ile kapsam dahilindedir. Yeni doğan bebeklerin “Allianz Bebeği” olarak kapsama alınabilmesi için poliçeye giriş taleplerini, doğumu takip eden 30 gün içerisinde İnsan Kaynakları yetkililerine bildirilmiş olması gerekmektedir.